Sunday, May 9, 2010

cedihnyeeeerrr

hai ! slamat pg sume , korang dh lunch ke ? kalo blom gi la lunch msa ader lg tuk time minum pg , hurmmmm ari ni aku rsa cedih sngt coz knape ? biar laaa aku simpan sndiri but aku x fhm knape sring kali aku msti brhdpn dgn situasi cam ni .... bru aku nak "sesuaikan" diri dgn seseorng tu , dia dh nk blah plak .....

kekadang tuh aku cam rse mls nk '' sesuaikan'' diri dgn org len coz aku takot jd cam situasi yg aku hdpi skrng nih la , kalo mmg aku dh ready tu aku x kesah laaa mmg aku dh bleh trime dr awl..... but dlm situasi aku skrg ni mmg aku dah tau dr awl but aku still x bleh trime .....

maybe sbb aku dh mmg slalu mntak tlg dgn dier kot then aku slalu sembang dgn dier, tukar2 pndpt , tu laaa diri aku kalo aku dh dpt '' sesuaikan'' diri dgn seseorng tuh mmg susah aku nk trime sekiranyer org tu prgi dgn cra separuh mengejut , tp mmg aku dh agk dr awl lg dier harus ''prgi'' but aku jer yg x dpt trime .

dah la aku ni jenis yg mmg susah nk '' sesuaikan'' diri dgn org, bila dah dpt sesuaikn diri dier plak nk blah hurmmm....... ini laaaa nasib kuuuu
eh ! termenyanyi pulak aku hehehehe

No comments:

Post a Comment