Tuesday, May 4, 2010

dah nak start sem

adoyaiiiiiiiii bila la nak abis blajar ni? pnat siotttt , hurmmm dua minnggu lg aku dh nk start sem bru cam bese la insan yg bergelas ooopppsss sori bergelar student cam aku nih msti & harus TAK terleps dr tugasan , exam dan lain2 hurmmm yg paling memeningkn aku nk wat tugasan ni laaaa cam ne? dah la aku ni prlu sntiasa ader '' tok guru'' utk bg guide 4 making assignment .
sem ni plak aku ader ambik lbih subjek dr yg bese mau nyer pecah isi2 kpale aku cam nih , yer la bg aku kalo nk dibandingkan tugasan dgn exam aku rela pilih exam lg drpd wat assignmet coz kalo wat assignmnet paling sikit pun kna wat bwh drpd 20 page bnyak tuuuuu dah la kna prah otk, yer laaa kna la bg idea yg relevan & yg pling pnting x lari dr tajuk tu jer . kalo exam plak kna wat dlm msa x smpai stngh ari pun but kalo ader exam tp x der assignmet pun susah gak coz assignmet ni la yg tolong ''naikkan '' markah . hurmmm x per laaa girl nk wat cam ne ? '' u want or not u must do it '' .slame ni pun assignment sesusah mane pun aku bleh siap kan wlaupun kekadang smpai aku rase cam nak campak2 & nak hempuk2 jer assignment tuh tp akhirnyer aku siapkan jgk , bese laaa tension kekadang tuh .....td aku bkak laman web ''u'' aku hurmmm cam bese la dh nk start sem ni kena laa tgk jadual klas , subjek yg bkl aku ambik utk sem ni & yg paling x best skali sem ni aku ader klas ari sabtu & ahad arrrgghhh nyampah nyer ... x dpt la aku nk rehat yer la org lain dok syok2 tido hujung2 minggu , but aku? kna gi klas eeeee tension nyer makna nyer aku kna la ubah sikit daily time table aku. kalo sblm ni aku kmas bilk ari ahad but start sem ni aku kan kmas blik ari jumaat sebab aku mmg pasti kalo aku balik dr ukm msti letih dan pasti aku akn wat ''taik mata ''sooo msa bla aku nk kmas bilik? sooo bg mengelakkan prkra tu brlaku lbih baik aku kmas bilik awal2 x der la aku pnat nnti, betul tak? hehehehe . Timing management msti kena tepat beb ....

No comments:

Post a Comment