Thursday, April 15, 2010

semalam punyer cerita

haaaa ambik kau , ni la bahana nya tido smpai x hengat dunia, kan dah terlepas waktu untuk makan malam arghhhhh lapar nye perut aku . hurmmm semalam lepas jer balik dari kelas aku terus tertido smpai jam 8 malam mklumlah aku duduk bilik sorang jer sooo aku makn ke tak makan ke nak tido smpai subuh pun x der org nak kacau disebabkan insident tu aku terlepas waktu makan malam uwahhhhhh laparnye perut aku nasib baik la ader roti sooo nak atau tak aku terpaksa jugak la melantak roti tu sebab tu jer la makanan yg ader dalam bilik aku memang ader biskut tapi aku kurang genar makan biskut . lepas mandi aku terus memaksa diri aku yg sedia malas ni untuk menelaah buku pulak, sebab ape?aku terpaksa la buat2 rajin coz exam punyer pasal , hah exam ? bila la exam ni nak habis serabut kepala hotak, mana taknye aku kena hafal dan ingat segala fakta yg ader punyer la kusyuk study x der jam dah dekat pukul 12 tgh malam, hah ? alamakkkk lambatnyee , peraturan kat sini jam 11 malam mesti kena tutup lampu sooo aku dah terlambat satu jam huhuhu mcm ni la keadaan insan yg bergelar student mcm aku ni x boleh lari dari exam buku2 dan mcm2 lg . tapi x per esok merupakan last paper ,hah aper dia? paper ape? laaaa nak tau jugak ke esok aku exam paper ape? hurmmm ok2 aku nak jawab la ni , esok aku exam utk subjek pampasan di shah alam aku dan sorang lg member aku akan exam di sana uuuwarghhhh susahnye .... tapi x per nak atau tak aku terpaksa jawab jugak kan ? so i dont have a choice for that , kalo tak masuk exam kang tak pasal2 aku kena repeat paper ... hah! repeat paper ? uish harap2 x der la , korang ni jgn la doakan aku yg bukan2 pulak tak baik tau ... hurmmm notti ni .

No comments:

Post a Comment