Sunday, April 25, 2010

after holiday

hai allllllllsssss lame dah tak tulis dalam blog nih rindu rasenye , hurmmm terlalu rindu kat blog ni la membuatkan aku x sabar2 nak abiskan cuti . hurmmmmmmm cuti kali ni ok la , x der la rase tertekan sngt but stilll ader yg kurang menyenangkan ati aku , hah ! ape die? ape sebab nyer ? uish rasenyer x perlu la korang tau ekkkkk , biar la aku pendam sorang2 but kalo pendam sorang2 ni pun x elok gak coz nanti akn jadi bebanan kat diri aku yg sedia terbeban dgn mslh ni, tapi pade siape aku nak mengadu ? aku ni jenis memilih org kalo nak criterkan mslh aku , ye la x kan la dgn org yg aku x kenal or bru kenal sehari dua , aku dh mula nk criter mslh aku kan ? dh la aku x tau die tu bleh simpan rahsia or tak , kalo kena dpt org yg bleh simpan rhsia x per , tp kalo kena org yg bermulut tempayan , cam ne ? abis sume rahsia aku terbongkar uish org yg mcm tu harus dijauhi ..... kalo x kwn pun x per tu pndpt aku laaa

No comments:

Post a Comment