Wednesday, April 14, 2010

my story todays

pg td aku lewat masuk klas haaaaaaaaa nak tau sebab ape ? sebab aku sengaja melewatkan diri aku haahahahahah , pagi2 lagi hp samsung aku dah berbunyi , hah bunyi ? bunyi mesej masuk laaaa , hurmmm rupa2 nye ari ni ader perjumpaan kaunseling lah pulak alamak bosanyer.......... aku baru jer nak bukak komputer & nak dgr2 lagu aku rindu kat komputer aku sebab semalamam tak on. hah! ape dia? alamak nak tau jugak ke pasal ape? sebab .............. semalam aku ada exam kat UM hurmmmm so far so good la alhamdulilah aku boleh jawab .tu lah puncanya knape aku tak on my com . dan hari ni pulak ada perjumpaan hurmmmm dgn langkah yg agak2 malas aku teruskan langkh demi langkah smpai la ke destinasi yang dituju hurmmm ingtkan ada perjumpaan ape , rupenye2 kena jwb soal selidik jer , dengan mood yg agak2 bosan aku jawab je la yg mana bleh jawab dah la kat dalam bilik tu ada umat manusia yg paling aku benci , tgk kelibat dia pun dah rase menyampah ini kan pulak tgk muka yg prasan lawa tu , dah la badan mcm bluehyppo yang rasa nak tergelak tahap tak boleh blah tu , nak tau pasal ape ? ada org criter kat aku prmpuan yg prasan lawa tu ada hati nak jadi miss universe kat tempat aku blajar , wei cermin diri ko tu dulu woooooiiiiada pakage ke nak jd miss universe perangai dah la macam nates ... you know nates? ala cuba eja dari huruf s dalam perkataan tu pasti u all dapat jawapanye k , kerana dia lah aku berkecik2 ati dengan my step mother dan kerana dia jugak lah aku merajuk dengan mak angkat aku huhuhuhu sedihnye .... kerana dia jugak lah nama aku hampir tercemar. macam mane aku nak maafkan orang yang macam tu? lebih baik tak payah maafkan manusia jenis macam tu harus dinyah terus dari kamus hidup aku , tapi nak wat macam mane ? dah kitorang blajar satu tempat soooo nak atau tak aku terpaksa la berdepan dengan dia hari hari nasib baik laaaaa tak duduk sebilik kalo tak lagi la tension kepala hotak aku ni . lepas jer dari jawab soal selidik tu aku terus memblahkan diri dari tempat tu itu lah cara terbaik untuk aku menyejukkan hati yg panas tibe2 . lepas tu aku terus masuk klas korang nak tau tak kelas aku ni special sikit tau ....sebab ape? sebab kelas aku x der guru yang mengajar , ape puncanye x der guru? sebab ......... kursus yang aku ambik ni memerlukan aku online bersama tutor dan rakan2 yg lain , so guru x diperlukan utk klas aku . oleh kerana itu aku rasa bebas utk wat ape jer kat dalam klas aku ni , tapi x der la wat jahat smpai tahap kritikal .tahap kritikal? uish jahat tu dan hari ni aku try membina blog alhamdulilah aku berjaya jugak akhirnye utk memiliki blog sendiri yeyeye . betul la kata2 org tua2 usaha itu tangga kejayaan .yup aku sokong 100% .

No comments:

Post a Comment