Monday, April 26, 2010

respon

huhuhuhuhuhuhu bestnyer my admire bg respon kat aku akhirnye , rasa bertuah tau ..... hah ! sebab ape? sebab mamat ni mmg susah nk 'dekat' dgn org sooo kalo dia bg respon pd somebody tu , mknanye org tu merupakn "insan terpilih" utk jd fren dier dan salah sorang ''insan terpilih'' tu adlh aku , hurmmm bukan senang nk jd fren dier tau sbb biasanye mamat ni kalo nk brkwn dgn org dia akn ''scanning'' dulu org tu sama ada bleh ngam dgn prangai dier @ tak .kalo dier rasa somebody tu x bleh ngam dgn dier cpt2 dier ''berundur diri'', prangai mamat ni sma dgn prangai aku , aku mmg cukup berhati2 dlm memilih kwn , bkn kwn jer but dari semua segi la .... cthnyer , mcm nk ambik mak angkat ker , kakak angkat ker mmg aku akn "scanning" abis2 dulu sebab ape? sebab aku x nk menyesal kemudian ari , sooo utk mnjlnkan krja2 "scanning" ni aku akn ambik msa yg agk lma utk wat keputusan , scanning , & biasanyer kalo keputusan tu aku dh buat, jarang aku patah balik . dari luaran dier ni nmpk tegas jer , tp mmg aku dh agak besenyer org yg nmpk tegas ni sbnarnye dier seorg yg klakar , yesssss tpat sngkaan aku dier ni mmg sempoi abis , sjak kli prtama aku jumpa dier aku bleh "baca" prangai dier bukan la aku kata aku ni ader magic ker aper , but hnya "orang tertentu"jer yg aku bleh "baca" prangai diorang dan slh sorang "org tertentu" tu adlh mamat ni laaa , aku suka brkwan dgn dier , wlaupun dia ni jnis kpale angin sikit tp dier seorng yg berdikari , cpt berfikir & bijak utk wat keputusan tu yg menarik minat aku utk cuba2 brkwn dgn dier . harapan aku agr aku dpt brkwan dgn dier smpai biler2 , bg aku lebih baik berkawan drpd bercouple sebab kalo berkwn ni smpai biler2 dier dgn aku bleh jd kwn tapi kalo bercouple ni mmg cpt putus that's just pndapt aku jer , Hah ! couple? uish gatal ni , x der la istilah couple mmg x der dlm kamus hidup aku wat masa skrng ni coz aku x der "hati" lg utk bercouple . kalo kwn tu ader la ...... lg pun aku solo & dier pun solo sooooo x der mslah utk we all brkwan lain la kalo dier dh ader aweks mmg susah sikit la coz takot la plak aweks dier jealous ... ati org kita x tau , btul x?

No comments:

Post a Comment