Wednesday, April 21, 2010

my favourite song

aku sukeeeee sngt lagu "gubahanku" dah lama aku cri lg tu dan akhirnye dpt gak aku download kat internet , hurmmmm aku akan dgr lgu ni byk kali smpai boring , tp aku x der plak boring biler dgr lgu ni huhuhuhu coz ia cam ader kena mengena dgn situasi aku skrg ni ye kot heheheheh
gubahanku - 2by2 & siti nurhaliza
ku tuliskan kan lagu ini
kupersembahkan pada mu
walaupun tiada indah
syair lagu yang ku gubah .....
ku ingatkan pada mu
akan janji mu pada ku
hanyalah satu pintaku
jangan kau lupakan daku
walau apa yang terjadi
tabahkan hati mu selalu
jangan sampai kau tergoda
mulut manis yang berbisa
setahun kita berpisah
serindu terasa sudah
duhai...... gadis pujaan ku
cinta ku hanya padamu .....
(ulang rangkap pertama )
setahun telah berlalu
serindu terasa sudah
duhai..... gadis pujaan ku
cintaku hanya padamu
duhai ..... kasih pujaanku ......
jangan............
kau lupakan .......
daku...............
oooooooooooooooooo

No comments:

Post a Comment