Wednesday, April 21, 2010

holiday

yeyeyeyeyeyeyey cuti bestnyer , walaupun aku x cuti lama tapi aku hrp cuti kali ni dpt la bg ketenangan & semangat bru pada diri yg selama di byk ditimpa plbgi mslh, naik pening kepala hotak aku nasib baik la x biol , kalo biol sape yg hrus dipersalahkan ? ntah la aku or mslh tu , but thats just forget jer la , wat per nak fikir kalo fikir pun bukannyer bg aku tenang, lg serabut ader ... ari ni aku rasa nak balik awal dr klas coz byk prkara yg aku nak beres kan sebab ape? sebab esk ptg aku dh nak cabut gi putrajaya sooooooo sblum aku mmblahkan diri aku yg sedia nak blah ni , harus aku pastikan bilik aku bersih & kemas first coz aku ni jnis yg x suke tgk bilik bersepah sebab ape? sebab 2 dah mmg sifat aku , heheh x der la , yg sebetulnyer kpale aku cpt pening jika aku tgk bilik aku bersepah or berserabut soooooooooo bg mengelakkan kepeningan kepale aku trjdi lbih baik la aku kemas aper yg patut . hurmmm ari ni aku nak mop lantai , sapu smpah , & lipat baju for masukkan dlm beg ,for mengelakkan esk aku kelam kabut, lbih baik la aku setle awal2 coz itu lah sifat aku yg x suke wat krja last minit . sifat terpuji tuuuuuuuu , aku dah lama x jmpa my member ni , besenyer they all yg dtg jenguk aku kat sini but this time aku yg akn jenguk diorang plak coz dpt gak aku jalan2 mkn angin , bukan senang aku nak kluar coz biasenyer aku akn terperap jer kat dlm bilik hostel aku tu , bukan x nk kluar but aku x der geng yang lapan blas kepale dgn aku soooooooo tu la salah satu punca knape aku mls kluar dr hostel . aku ni jenis memilih kwn , soooo sesiape yg aku rsa perkenan di hati dan di mata org tu yg aku akn kwn dlm erti kata lain org yg aku kwn tu merupakan "insan terpilih" la coz aku yg pilih dia jd kwn aku , besenyer sblum aku nk kwn dgn seseorg tu , aku akn tgk perngai dier dulu , agk2 aku bleh ngam dgn dier baru la aku memulakan langkah utk brkwn dgn dier , x kisah la lelaki or perempuan sesiape yg aku nk kwn, harus aku Scanning org tu trlebih dulu , bukan aper , aku ni jnis yg berhati2 memilih kwn bukan kwn jer but kalo aku nk amik mak angkat pun aku akn wat mcm tu ... coz aku x nak menyesal kemudian hari .

No comments:

Post a Comment