Tuesday, April 27, 2010

sedihnyeeer

hurmmmm korang nak tau tak aku sedih sangat ari ni coz my admire nyer name hilang dlm my list fren semalam bila aku check nama dier ader lg dlm list tapi ari ni aku check nama dia dah x der uuuuuuwaaargggghhhhh sedih giler siot , dah la mamat ni susah nk ''dapat'' tetibe ilang pulak nama dia dlm list , nak add lg skali rase segan lak nnti ntah aper dier fikir ..... mcm mane nih ? aku sedih laaaaa dia la yg aku tunggu2 ( nak kawan) slame ni , dh nak dpt jd kwan ader jer yg menghalang , susah sngt aku nk kwan dgn dier , knape? aku mmg betul2 nk kwn dgn dier tapi............................................ kalo jd sebahagian dr hidup dier, mungkin dan aku memang psti perkara tu TAK KAN BERLAKU coz aku just nk brkwan jer dgn dier, x der istilah couple dlm idup aku .... mmg nk kawan jer uuuuwaaaarrrrgggghhhhh aku mmg x dapat terima nama dia ilang dr list fren aku, aku mmg tertarik utk berkwn dgn dier susahhhhhnyeeeer mmg mood aku 1 ari ni sedih sngat ...... eeeeeeee cam ne bleh ilang ? aku pun x tau sakit kpale aku yg mmg sedia sakit fikirkan prkra nih , list fren tu pnting utk aku ........ knape perlu menggugat sedikit kegembiraan yg aku perolehhhhhh? knape????????? adakah ia salah aku? @ kesilapan teknikal?

No comments:

Post a Comment