Thursday, April 15, 2010

pg ni punyer cerita

tit tit tit tit alarm dari anset samsung aku berbunyi itu tandanya aku mesti bangun pada waktu yg ditetapkan ceh... macam bagus2 pulak aku ni ekkk hahahaha tapi masih lg berbungkus dalam selimut huhuhu standard la tu .... macam la korang x pernah buat kan ? haaaaa jgn nak tipu ekkk dosa tau ..... lepas bersiap aku terus capai my tupperware utk gi tapau breakfast kat cafe , sebab ape ? sebab aku memang x boleh breakfast waktu pg coz nanti x sudah2 aku kena berulang ke toilet jer huh x kuasa aku.... so bg mengelakkan aku berulang ke toilet cara yg selamat adalah aku tapau jer then jam 10 nanti baru la aku mkn bukan nyer kena byr pun bila tapau kat cafe tu huhuhu slamat duit aku .pandai jgk kpale hotak aku ni ekkkk ce wah puji diri sendiri nampak...... yer la kalo aku tak puji diri aku sape nak puji aku kan ? soooo dalam erti kata lain masuk bakul angkat sendiri muheheheh.

No comments:

Post a Comment