Wednesday, April 28, 2010

BOSAN

hurmmmm bosan nyer dok kat dlm klas nih sensorang , ari ni krja aku just dgr lgu , bukak facebook , bukak blog aku & upload aper yg patut , bca blog kwn2 aku pas tu x der wat ape2 uwarghhhhh sungguh bosan rasenyer , tapi................... bosan2 pun nasib baik laaaa ader internet kalo tak..... mau aku mati pucuk ehhhh salah plak , mau aku mati kutu dok tercongok dpn monitor ni x der wat ape2 hurmmmm kira skrng ni aku rehat la puas2 utk sebulan uuuuuiiiiissssshhhh lame tuuuuuuuu hah ! ape dier ? sebab ape cuti lame sngt ? hah.............. meh sini aku nak ckp bukak tlinga tu bsr2 ekkkk .... sebab aku sdg cuti sem skrng nie sooo brehat la aku sbntr drpd assignment , kuiz & exam hurmmm member aku yg dua org tu x masuk lg dr pg td hurmmmmm bdk dua org tu mmg mcm tu sesuka ati dier jer nk msuk or x klas ni , nnti kalo ader sesiape tanya psl budak3 tu akuuuuu jugak nk kena jwb kena kalo plajar bese yg brtanya x per la aku bleh bg jwpn spontan jer .... tp kalo pgwai kat sini yg tanyer cam ne ? eeeeeeeeee diorng ni betul2 menyushkan org laaaaaa td dah la terkantoi dgn pengetua , aku dok sedap2 menyanyi smbil dgr lgu dr earfon aku tetiba jer dier dah tercongok kat dpn pintu klas aku ( yeeeer la pntu klas aku jnis sliding door sooo mmg x dgr laaa kalo ader org msuk klas aku nak2 kalo aku dh pkai earfon )aper lg aku menggelabah laaa cbut earfon dr telinga aku nsib baik laaa aku ni jenis kalo wat salah pun aku bleh wat mka x bersalah kalo x............. msti dh pucat lesi mke aku ............ huhuhuhuhuh nsib baik dier x mrah sngt dah la msa tu dier ader bwk plawat uuuuiiiisssshhhh malu siottttt ...........

No comments:

Post a Comment