Thursday, April 22, 2010

kenapa org suke dengki kat org lain?

ni la topik ari ni yg akn aku bincngkan , knape ekkk ? aku pun pening kpale kesian kat aku .... ape salah aku smpai org nak dengki kat aku? aku x prnah nak cmpur hal org aku tak prnah nak amik tau hal org aku just wat hal sndiri jer , tapi tu punnnnnnnnnnnn ader org nak dengki lg knaper ? ape salah aku kat korang ? aku penat biler fikirkan byk prkara yg menimpa aku sjk kebelakangan ni, knaper diorng x suke tgk aku gmbira ? sdgkan yg rapat pun bleh jd renggang .... mslah btl ..... aku sedih stiap kli kenangkan mslh ni ..... aper yg diorang nak dr aku? aku bnci bla hadapi situasi ni .... mmg sial siape yg buat dengki kat aku tu .... mmg hidupnyer x kan senang smpai biler2 aku jamin . aku jarang menyumpah org but bila dh sakit ati mcm ni harus aku menyumpah berguni2 berbakul2 org tu..... x per tuhan tu maha adil aku pasrah jer but bla pasrah pun aku sndiri yg akn tanggung msalah tu ...... harap2 mslh ni cpt diselesaikan wlaupun aku bleh bergelak ketawa but tu just luaran jer but dalaman ? hanya aku jer yg tauuu btape seksanyer aku pndam sorang2 mslah ni ...... tuhan tlg la hambamu yg sedia lemah ini .....hanya padamu aku berserah , hanya padamu aku meminta , hanya Engkau yang maha mengetahui sesuatu yg tersembunyi dan tersurat . (insan yg lemah )

No comments:

Post a Comment