Monday, March 20, 2017

Sekadar tulisan

Hai sume,  selamat malam kepada yang belum tido macam aku.... hahahah ok hari no aku blogwalking dari bilik comel ku , sebenarnya hari ni shift aku abis lambat penat la kerja 12 jam sehari . Bukan ape, bulan ni jadual aku asyik start kerja jam 8 pagi je adoiii penat kot menbuatkan diri ini selalu berlari larian mengejar waktu yang amat melelahkan , tadi aku sampai bilik jam 8.30 malam ye la pastu aku mengejar waktu untuk membuat mask kat muka aku stakat ni stiap hari aku letak masker kat muka ye la sape tak nak cantik you all , aku buat semua ni pun untuk diri aku you alls bukan untuk sesiapa pun then aku memang terkejar2 jugak la tadi tapi tak de la sampai nak berlari larian ( macam hindustan) tu tak la cuma nye tak sempat makan la disebabkan nak letak masker kat muka . Oh ye setakat ni stiap hari aku letak masker dan aku buat dalam 1 jam lepas tu aku basuh then baru letak krim kat muka sebelum tido harap harap diri ini rajin la buat rutin harian ni Sampai hari raya nanti sebab tahun ni aku raya dengan family hahaah harap2 tahun ni dapat aku bertemu jodoh yang diredhai ...aku teringin jugak macam orang lain ada kluarga sendiri. Hahaha sebaik2 perancang adalah sang pencipta .. insyaallah one day .... amin ok la babai aku cau dulu .....

No comments:

Post a Comment