Tuesday, March 14, 2017

Muka pedih

Hai sume hari ni aku nak cakap tentang muka aku yang pedih lepas mandi tadi adoiiii sakitnya la haiii sebenarnya bukan takot pasal sakit tu tapi takot ada parut kat muka akibat muka pedih tu ye la aku ni dah la dalam proses nak jaga kulit bagi halus mulus putih melepak bagai ni tup tup sebab cuai dah muka ada parut dah la kalo ada parut susah gila nak hilangkan hummm . Ape ??? Kenapa jadi macam tu? Tadi masa mandi lepas aku span badan, aku pun terus la span kat muka tak de la aku nak tonyoh kuat sangat tapi dah nama span lembut pun still sakit tu la niat di hati kalo span kat muka boleh la hilangkan segala jenis kerak2 yang ada kat muka ni maklum la tak de sape yang ajar aku cara jaga muka dengan betul jadinya aku pun belajar sendiri la tu pun aku berterima kasih kat internet sebab dari situ la aku banyak belajar macam mana nak jaga muka dan kulit dengan baik . Adoi harap2 ok la muka aku ni amat merisaukan ... ok la aku tido dulu babai

No comments:

Post a Comment