Sunday, March 19, 2017

Aku pelik

Hai korang sume hari ni aku blogwalking dari dalam bilik aku je ... hurmm..
Hujan diluar turun mencurah2 bagai mengerti perasaan ini suasana yang dingin membuatkan mata ini hampir layu terpejam dek kerana kesejukan yang melanda cehhhh ayat tak bleh blah  ok ok dah dah dah hari ni aku nak bincang tentang perangai lelaki bila sebelum couple dan selepas couple . Aku pelik, bukan nya apa sebab perangai lelaki ni secara umum nya kalo sebelum dapat tackle sorang perempuan tu dia sanggup buat ape saja untuk perempuan yang dia sayang la ( kononya la ) tapi bila dah DAPAT they all ni boleh pulak buat perangai macam haram jadah ye la maksud aku kalo your guys dah tahu nak DAPAT tu punya la susah bila dah DAPAT your guys jaga la that girl elok elok ni tak buat perempuan tu macam haram je kadang2 boleh pulak that guys buat perempuan tu macam tak wujud , adoiii kadang ada tu kalo that guy dah tahu perempuan tu dok tergila2 kan dia , that guy pulak yang buat perangai dan makhluk yang bergelar perempuan ni pun ye la sebab dah sayang kan kena ikut je la perangai that guy yang kadang kadang ntah ape2 ... aku sebenarnya ada soalan nak tanya kat that guy yang luar sana , apsal korang bila dah dapat that girl yang korang suka , korang pulak yang buat perangai ye? Korang dah tahu that girl sayang your guy kan? So nak ape lagi? Korang nak uji we alll untuk ape? Sebab korang susah nak dapat that girl masa dulu , macam tu? Kalo koramg dah tahu susah nak DAPAT tak payah nak mulakan LANGKAH .. then tak der la that girl sakit hati bila tahu you all saja nak permainkan perasaan diorang ... come on guys you all dah besar kot takkan benda simple macam ni pun korang suka buat main2 , seronok gamaknya korang permainkan hati orang , habis yang korang permainkan hati perempuan tu apa cer? Fikir la korang ada adik2 perempuan kalo adik perempuan you all ada dalam situasi tu ape you all rasa. Fikir secara matang guys jangan jadi budak2 ... ok babai

No comments:

Post a Comment