Sunday, July 10, 2011

kisah my pooh

haiiiii alllsss selamat sejahtera semua korang sihat ke? aku cam bese la kalau sihat pun tak tak sihat pun tak soooo bese bese jer hah ? ape dier? tak faham ? kisah pulak aku korang tak faham, lantak korang ar ... ooooo ok sebenar nya aku bukan nak criter pasal sihat ke tak cuma nya aku nak criter pasal my pooh yang tak kelihatan pada hari ni ...... mushykil gak aku tak nampak dier satu hari ni dier tak datang ker ape? alalalala sebenarnya aku dgn my pooh ni bukan nya selalu berborak sangat but bila dier tak der rasa sunyi la pulak hurmmmm .

aku ni sebenarnya mudah mengikut terlunjuk orang tapi musti kena gaya maaaa kalau tak kena gaya dengan aku ....... harus aku melenting , sebenarnya bukan susah sangat pun kalau u all nak berkawan dengan aku hanya just be yourself pun dah cukup aku boleh BACA gerak geri korang sekiranya korang berusaha jadi orang lain so what for nak menipu diri sendiri kan? aku bukan aper tak berapa gemar dengan orang yang agak agak yoyo o ni dan pepoyo + bodoh sombong ni eeeee getik jer sehhh aku tengok , kalau sememangnya BAGUS tu tak per lah jugak ni yang ko acah acah bagus tapi sebenarnya tak bagus tu apehal BODOH . kan dah kena sebijik tu pun masih aku tak puas hati lagi kekononnya nak tolong orang aku tak kesah lah tu tapi sebelum ko tolong orang ko harus persiapkan hujah hujah yang boleh diterima pakai oleh AKAL orang lain baru orang tak bleh bidas balik aper yang ko hujahkan SENGAL . Bangang nak mampus nama jer dah cukup umo tapi AKAL cam bebudak yang tak cukup umo 3 tahun jer . yang ko gi bagi jawapan yang ala ala SENGAL tu apaehal soooo bila orang dapat BIDAS balik ko marah, padahal jawapan ko tu sememangnya orang boleh bidas so kepada encik BESUT kalau nak tolong orang tu agak2 yer & dalam erti kata lain tolong persiapkan hujah anda sebelum membidas orang lain yer .

No comments:

Post a Comment