Tuesday, July 12, 2011

kena sampuk

hai alls selamat sejatera semua korang siht tak hari ni? aku ? aku sihat jer . pagi pagi lagi tadi aku dah dikejutkan dengan berita salah seorang classmate aku dari second class kena sampuk hah ? ape criter ........ laaaa rupanya classmate aku ni dikatakan balik dari minum malam di cafe semalam dier jalan sensorang jer dari info yang aku dapat dier start KENA tu pada jam 11 malam dengar2 criter suara member aku ni bertukar jadi suara perempuan wah ! hebat hurmmmm macam hal la pening kepala kesian PIHAK bertanggungjawab kat sini . memang la tempat ni keras sikit tapi kalau dah tau keras baca baca ape yang patut bagi menghindari diri dari APE APE gangguan . bukannya ape juz utk keselamatan diorang gak dulu pun ader jugak perkara seumpama ini berlaku tapi yang KENA tu perempuan siap BERTUKAR speaking japanais lagi , lagi dashyat .... aku harap BENDA ni setakat ni jer la coz harap harap jangan la mengganggu orang lain bukan ape untuk keselamatan semua . SO kepada pihak BERTANGGUNGJAWAB tolong lah segerakan usaha anda bagi mencegah perkara ini dari menular . sekian pesanan khidmat masyarakat dari blog senyumanku - nurriz .

No comments:

Post a Comment