Thursday, July 7, 2011

aku dengan my pooh

wah selamat sejahtera semua korang sihat ke ? aku siht sangat hah wat pengetahuan korang tahun ni juga aku ada secret admire dan secret admire aku tu aku bagi gelaran pooh . hah? sebab ape? sebab dia baik macam pooh tapi bila sekali mamat ni mengamuk harus semua orang disekeliling nya diam menikus akibat kebengisan tahap godzilla yang di pamerkan oleh my pooh tu hurmmmm korang tau tak ? hah ape ? tak tahu ? yer la kau nak criter la ni korang ni tak sesabar sabar la pulak sebenarnya gambar my pooh yang aku gantung kat dinding my bilik hilang la uuuuwwwaaaaaaaaaaa sedihnyer penat aku lukis gambar tu ( my member yang lukis yer , correction k ) dah la my admire ni my sumber ispirasi la kekononya tapi my pooh ni tak dapat tandingi my admire yang dulu walau macam mana skalipun my admire dulu tetap yang the best for me but pooh ni pun ok jugak hurmmm pooh ni pun lahir bulan 7 gak tapi awal bulan la yang my admire yang dulu tu tengah bulan birthday dier but aku still selalu wish kepada 2 orang my admire ni setiap kali birthday they all hurmmm ok la aku cau dulu k

No comments:

Post a Comment