Friday, July 8, 2011

dah siap

hai alls selamat sejahtera semua , korang sihat ke? aku? aku memang sentiasa sihat waalafiat bukan macam korang sentiasa sakit jer huhuhuhu ooooooo ok la sebenarnya hari ni aku terasa lapang sanagt coz my tugasan siap jugak akhirnya walaupun banyk rintangan yang berlaku namun tetap ku dapat tempuhi juga hahahahaha .

pagi tadi bermulanya kursus rekacipta yang dianjuran oleh pusat rekacipta malaysia , hurmmmm nyaris tadi aku tak sempat masuk kat bilik taklimat tu tapi alhamdulilah rezeki aku kot walaupun aku masuk tersangat lah lambat ke tempat itu tapi aku diberi peluang untuk melakar rekacipta ku hah? ape? aku reka barang ape? ishhhh mana boleh bagitahu rahsia lah coz nanti tak jadi pulak bahan rekaan aku kalau aku tulis kat sini sape yang susah? aku jugak .... hurmmm dan hari ini pulak bebudak yang masuk pengakap ada perkhemahan di bagan lalang tapi yang pasti aku tak masuk kat dalam group tu , hah ? ape dier? malas? bukan la..... ala biarlah rahsia ishhhh korang ni semuanya nak tahu sibuk jer .

sebenarnya aku memang minat sangat bidang rekacipta ni thats why la aku nak try masuk bukan ape aku just suka menyumbang idea but bab lakar melakar ni aku tolak tepi tapi kalau bagi idea tu korang boleh bagi kat aku dan lagi satu aku dapat sokonganari my pooh coz dia cakap dia nak sangat aku masuk dalam rekacipta tu coz dia cakap aku banyak idea ( alahai my pooh terharunya saya terima kasih banyak banyak yer coz beri sokongan kepada saya, haah saya memang banyak idea tapi idea mengarut banyak lah kalau idea nak menjahanamkan sesuatu barang bagi pada saya tahu lah saya nak meranapkan barang itu hahahahahah ) agak2 korang my pooh ni ader terbaca tak entry ni ? ehhhhhhhhhh ader aku kisah dier terbaca ke tak ? kalau dier terbaca pun biarlah bukan nya aku kutuk dier punnnnn betul tak my pooh ? awwww . ala aku memang pasti my pooh takkan terbacanyer entry ni dia mana tahu pun aku ader blog kan kan kan

ooooooooooooo ok nanti nati lah aku bagi tahu korang yer barang yang aku rekacipta tu aper ok la sekarang ni aku nak memblahkan diri aku yang memang nak blah ni coz my perut wat hal laaaa pulak ader tanda tanda bakal mengeluarkan coklat coklat yang agak besar ni aduhhhhh my perut wat hal lagi ooooo ok la aku cau dulu yer babai my pooh . ooooo yer lupa pulak nak bagitahu my pooh ni pun pergi jugak ke bagan lalang good luck my pooh chaiyok2 , jaga diri bebaik tau minggu depan jangan ambik MC pulak yer .

No comments:

Post a Comment