Sunday, July 24, 2011

rombongan ke melaka

jam 4.30 pagi aku terjaga dari tidor kelihatan lampu terang benderang di dalam bilik aku , hampeh tul bebudak ni nak buka lampu tak bagi signal betul la terganngu tido aku yang lena ni tanpa membuang masa aku melangkap ke bilik air dalam beberapa setengah jam kemudian aku dah siap berpakaian terasa malas sebenarnya aku nak pergi coz my tugasan tak siap lagi nasib baik lah INTERNET hari ni ok tak buat meragam macam minggu lepas kalau tak harus aku menangis sambil berguling guling demi menyiapkan my tugasan yang agak agak berlambak itu .

tepat jam 7 pagi bas yang aku naiki bergerak meninggalkan bangi , rombongan ke sana bersama 3 buah bas. tepat jam 8.30 pagi kami selamat sampai di zoo melaka tapi kami terpaksa menunggu sekitar 30 minit bagi menunggu kaunter zoo dibuka selama 30 minit itu kami di bahagikan kepada mentor masing masing . Alangkah malangnya nasibku apabila aku mengetahui yang mentorku adalah seorang lelaki yang ku gelar CICAK KOBENG arghhhhhh geramnya menyampah aku tengok muka dia , sebenarnya hubungan aku dengan si CK tu (CICAK KOBENG) sebelum ni agak baik walaupun kami jarang berbual tapi our relation just gitu gitu jer tak der lah musuh cam sekarang .Tapi disebabkan 1 insident yang berlaku tahun lepas menyebabkan aku menjarakkan diri yang memang sedia jarak ni dari dia

lepas tu aku and the gang pun melawat la kawan zoo t , waaa best jugaklah ader harimau yang tak disimpan dalam kandang ada ular kat rumah reptilia dan yang paling best sekali sebab ader kucing batu dan dalam erti kata lain kucing hutan eeeee comelnya jinak pulak tu . then kitorang melawat memorial sejarah kat sini we all diberi pendedahan tentang bagaimana mencapai kemerdekaan , memorial ni bawah jabatan ape ? siapa yang uruskan jabatan tu sume la lepas melawat memorial kitorang pergi shopping wow best giler sekitar 2 jam shopping we all pun balik bangi dan sampai bangi jam 7 malam best memang best tapi penat .

No comments:

Post a Comment