Sunday, July 17, 2011

entry hari sabtu & ahad

16. 7 . 2011 ( Sabtu )

Hai alls salam sejahtera semua hari ni , aku bangun lewat jam 12 tghari uisshhh nakal betul ko wahai nurriz ini ke anak dara zaman sekarang lewat bangun (termasuk lah aku) eehhh bukan aku criter pasal diri aku ke sekarang ni ? hurmmmm ok ok then sambung balik yer hari ni sebenarnya aku ader kelas di bangi uuussshhhh malasnya nak gi bosan lah hurmmm tapi kalo aku tak pergi harus aku menyesal nanti sooo dari tidak mahu menyesal di kemudian hari lebih baik lah aku merajinkan diri aku yang memang sedia malas untuk ke sana .

tepat jam 2 petang aku dah terpacak kat depan hostel untuk tunggu kenderaan yang sering menhantar aku kelas a few minits after that aku sampai la ke tempat yang nak di tuju dan tercongok lah aku kat dalam kelaas tu sampai 4.30 ptg tepas jam 4 setongah petang aku trus keluar dari kelas tu coz ader temu janji yang harus aku hadiri , hah ? nak jumpa sape ? ishhh sabar la aku nak criter la ni ....... aku jumpa my lecture tunggu punyer tunggu sampai la orang yang aku nak jumpa :

my lec: oooooooo sori sori saya lambat maaf la awak tunggu lama

aku: ehhh tak pe tak pe saya memang suka tunggu orang ni memang hobi saya puan (tapi dalam hati jer la ayat ni kluar pun ) tapi hakikatnya aku juz senyum jer x per puan janji puan dapat luangkan masa untuk berjumpa dengan saya pun dah cukup baik

my lec : so aper criter ?

aku : hurmmm kalo nak ikut kan saya malas dan dah penat nak hadapi sume ni tapi bila fikirkan balik ni sume rezki saya then saya trima jer la walaupn banyak halangan

my lec : betul betul

aku: puan dah berhubung pihak BERWAJIB tu ke ?

my lec : saya ader hantar email tapi diorang tak balas lagi , biasa la lambat skit

aku : saya faham puan tapi saya perlukan segera jawaban sebab Pihak ITU nak jawaban segera sebab nak aturkan balik pasal PERJANJIAN tu then we all kena buat surat

my lec : ok ok nanti saya akan call they all then saya hantar email kat ORANG TU . bleh bagi email dier tak

aku : ok ok nanti saya mintak kat ORANG TU dan saya akan bagi puan dgn segera ok .

then perbualan we all pun berhenti setakat tu jer sebab suami my lec dah lama tunggu . so dalam kepala hotak aku dah berserabut dengan segala macam tugas yang harus aku settle aaayooooo sakit kepala weh mencinyerrrr aku , then malam tu jugak aku call my pooh aku ingat bila aku wat miss call dier akan return call balik la HAMPEH tul mamat ni jangan kata return call send msg pun tak der hadoyaiiiiii sabar jer la aku dgn mamat ni kalau tak kerana perlukan pertolongan dier jgn harap aku nak call dier . dah la msj susah nak balas call pun tak nak angkat ayooooo bleh sakit jiwa aku dengan mamat ni .

17 .7. 2011

dalam jam 10 pagi aku try call my pooh HAMPEH tul ko tak angkat mangkuk ayooo payahnya then aku try msj , nasib baik la dier balas, bleh plak dier ckp msj jer jgn calll harus kemarahan aku di tahap maksimum. ape dier ingat perkara ni bleh masj jer ke? kalo bleh msj dah lama aku msj tp msalahnya tak boleh coz aku tak reti nak terangkan guna masj then aku aper lagi truskan la dengan AYAT AYAT CINTA AKU then baru dia bersetuju untuk aku call . lepas aku dapat bercakap dengan dier dalam masa 20 minit baru la aku dpt menarik nafas dgn lega skit .

No comments:

Post a Comment