Tuesday, October 26, 2010

orang baru dalam pentadbiran

hai tentawan sume hopefully korang sihat ye , hari ni aku nak criter pasal ada orang baru dah masuk dalam institusi tempat aku blajar ni hurmmmm dia sebenarnye gantikan tempat my admire yang telah pun berpindah kerja ke B--- hurmmmm sedih giler aku but aku still bleh tersenyum bila last skali aku berjumpa dgn my admire tu

ni lah satu sifat aku yang aku ader sejak kecil aku memang susah nak trime kehilangan orang yang aku puja atau orang yang aku sayang memang susah giler tapi aku kena fikir positif la kalo x aku mmg x bleh nak hidup hurmmmm susah nyer jadi insan macam aku ni .

ooooooo ok ok ok dah termelalut plak aku ni hurmmmm sebenarnye aku tgk dari gaya orang baru ni ok la dier understanding wlupun nampak kelakar dan bleh dibawa berunding but dier sebenarnye amat tegas orang nyer ramai orang tak tau but aku tau sebab aku ni mmg jenis suka teliti orang aku mmg suka belek belek orang sampai aku dapat baca perangai seseorang tu .ok la lain kali aku tulis lg pasal mamat baru ni k

No comments:

Post a Comment