Sunday, October 3, 2010

berakhirlah sudah sebuah cerita

hai slamat pagi sume korang sihat ke? aku? aku sebenarnye kurang sihat la ari ni coz banyk perkara yang memening kan kepala aku sejak akhir akhir ni aku pun agak agak blur jer dah dgn banyak perkara yang dah jadi hurmmmmm

ari ni bermula nyer aku memulakan kehidupan baru tanpa my admire di sisi aku harap dier sentiasa gembira di tempat baru kerana kebahagiaan dier adalah kebahagiaan aku jugak perkara ape yang lebih gembira slain melihat insan yang kita sayang bergembira, dengan hanya melihat senyuman nyer ia akan dapat mencantumkan hati yang panas menjadi sejuk .

aku rasa aku tak bleh nak criter benayak about my admire coz ia akan membuatkan hati yang sedia sedih akan bertambah sedih so bg menceriakan hati yg luka lebih baik jangan ingat perkara yang sedih ok la babaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment