Tuesday, October 26, 2010

masalah yang melanda

hai slamat pagi sume korang sihat ke ? aku ? aku dah rasa cam x betul la sejak kebelakangan ni sebab banyak masalah yang datang melanda tak sudah sudah yg datang dlm hidup aku . kekadang aku rasa cam nak mati pun ader pening kepala hotak aku nak fikir cam ne lah keadaan aku yang agak agak bengong ni .

knape aku dlam keadaan cam ni ? ntah la aku pun x tau sekelip mata perkara ni terjadi pada aku sebenarnye pun aku tak tau berpunca dari mana aku pun x tau nak salah kan siapa sama ada nak salah kan diri aku ataupun nak salahkan pihak yang satu lagi knape sume ni terjadi pada aku ? ntah la aku pun x der jawapan untuk soalan tadi yang pasti dah yang aku sanagt sangat pasti sekranag ni adalah keadaan emosi aku yang agk agak tak stabil dalam erti kata lain keadaan emosi yang kurang memuaskan

yer aku tau dalam hal ni banyak kesalahan aku yang banyak aku tafsirkan sendiri but diorang x bleh ker bagi aku peluang untuk betul kan keadaan yang sememangnyer berserabut pada masa tu kanpe aku jer yang diberi hukuman yang sememang nyer aku tak pasti aper punca yang sebenar , aku pun blurrrr lagi .

dengan keadaan aku yang nak exam lagi dengan aku yang banyak masalah melanda ya allah tak larat kekadang aku nak pikul sorang diri peninggggg dan blurrrr aku tak tau nak luahkan pada sape dan yang pasti insan yang aku sangt sangt percaya adalah kakak aku sebab selain dier aku tak tau nak percaya pada sape sekarang ni mood aku ok dan stabil tapi x tau la ptg nnti atau sekejap lagi mungkin mood aku akan berubah coz aku pun x tau keadaan diri aku ni cam ne blurrrrrrrrrrrrrrrrrrr sape yang boleh tolong nih ? tolong lah aku

No comments:

Post a Comment