Thursday, October 28, 2010

angin aku baik

hai tentawan , korang sihat ke? aku? aku dah ok skit ari ni coz aku x nak dah ingat perkara perkara sedih yang membelenggu dri aku selama beberapa minggu ni . hurmmmm ari ni aku ader kerja dan ader jugak yang free but lbih byk freee dari buat kerja sebenarnye

dan ari nie jugak aku ader buat kebaikan ehhhhh selama ni aku x buat banyak kebaikan ke ? ooooooo ader cuma aku jer yang tak perasan atau dalam erti kata lain orang tak perasan akan kebaikan yang aku lemparkan untuk they alll . hurmmm kekadang manusia cepat lupa akan kebaikan seseorang they alll hanya pandai cari salah orang jer they alll tak pernah pun fikir akan kebaikan yang dilemparkan oleh seseorang individu tu pergi jahanam la dengan orang yang macam s_ _ _ tu aku tak kan suka orang yang berperangai macam tu eeeeeeeeee tolong la aku bleh kawan dengan orang bodoh , aku bleh kawan dengan orang dungu tapi aku tak bleh kawan dengan orang yang BODOH SOMBONG macam sesetengah individu yang anggap aku jahat weiiiiiiiiiiiiiiiiiii korang dengar sini ekkkkkkkkkk kalo aku ni jahat sanagt segala yang korang pernah simpan kat aku, dah lama aku canangkan kat orang lain tapi aku nak tanya la kan ......... ader tak korang dengar aku pernah mengutuk ko ke @ pernah cakap yang bukan bukan atau bercerita pasal ape yang korang criter kat aku aku criter kat orang lain ........... pernah tak dengar ? so kalo ko tak pernah dengar tolong jangan judge aku macam yang korang fikir atau pun dari mulut s_ a_ diorang tu soooooooooo kalo nak tau kebenaran sila dengar atau sila tanya aku baru la korang tau akan kebenaran yang korang nak selama ni soooooooooooo tolong jangan judge orang berdasarkan dari mulut orang lain k ,.

bagi aku....... kalo korang nak kenal aku berkawan dulu dengan aku baru la korang tau perangai aku yang sebenar baru la korang tau sejauh mana buruk nyer perangai aku dan sejauh mana baik nyer perangai aku soooooooooooooo tolong jangan buat aku naik hangen boleh tak ???????
aku dah terlebih sabar dengan perangai they all sume soooo please aku dah terlebih stresss giler ni kalo nak ikutkan hati aku yang memang sedia tak siuman ni dah lama aku makan racun tikus biar cepat sikit jalan nyer but bila aku fikir fikir balik buat ape aku nak buat perkara bodoh tu hanya kerana kesalahan yang ntah ape ape boleh membuat aku bertindak sejauh itu ????????? eeeeeeeee yang pasti aku tak mungkin bertindak sejauh itu untuk memperbodohkan diri aku dan mencari jalan penyelesaian ooooooooooooooo tidak tak mungkin ........... baik la sekarang ni aku just wat tak tau jer untuk kebaikan diri sendiri dan orang lain lebih baik aku wat BODDO JER DARI WAT WAT TERLEBIH PANDAI YANG MEMANG SEDIA tak pandai ni . ok laaaaaa banyak sangt aku melalut ntah ape2 yang penting biar la orang nak pandang aku buruk sekalipun tapi aku tau aper yang aku buat aku tau sejauh mana baik dan buruk nyer keputusan yang aku buat soooooooooooo please jangan ubah aper yang aku nak buat k. ok aku cau dulu lah

No comments:

Post a Comment