Wednesday, October 27, 2010

berusaha membahagiakan hati

hai tentawan ari ni sebenarnyer aku berusaha membahagiakan hati aku yang memang sedia sedih dengan ape yg telah berlaku kat aku sejak dua menjak ni semalam kembali hati aku jadi rawan aku balik dari klas petang semalam aku trus jer buat taik mata niat di hati sebenarnyer nak menyejukkan hati yg rawan tapi sehingga aku terjaga dari lena hati aku masih lagi rawan aku tak tau cam ne nak pulihkan hati aku ni .

lepas terjaga dari lena aku trus ke cafe utk isi perut yang mmg sedia berkeroncong lepas tu trus ke bilik niat di hati untuk membersihkan diri dan bersolat hanya setelah solat dan baca yasin hati aku agak tenang sedikit tapi selepas tu hati aku jadi rawan kembali , aku pasrah dengan masalah yg membelenggu diri .

untuk tidak melayan hati yang rawan aku cuba untuk mengulangkaji pelajaran kerana memandangkan exam yg hampir tiba aku sedaya upaya menumpukan sepenuh perhatian ku untuk buku dihadapan ku malangnyer aku gagal ................. aku gagal untuk menangani masalah hati aku , dengan sekelumit harapan yang masih bersisa lantas aku mendail kakak aku untuk menenangkan hati dan alhamdulilah selepas setengah jam berbicara dengan nyer aku dapat kawal perasaan aku untuk gembirakan hati ku . TERIMA KASIH ALONG

No comments:

Post a Comment