Thursday, January 2, 2014

RIZUAH YANG BODOH

ok hari ni aku nak cakap tentang perangai si rizuah yang telah terikut ikut dengan perangai si minah senget yang tak sedar diuntung itu , ok mcm ni ceritanya si rizuah tu pun dah tak nak pandang muka aku dan sudah terang lagi bersuluh si minah senget tu mesti ada apa apa yg dia cerita dekat rizuah hohoh dan sekrang aku dah tahu perangai diorang semua especially RIZUAH yang senang ditarik dan diperbodohkkan oleh budak budak yang berumur 19 tahun . GO TO HELL RIZUAH KO TAKK NAK PANDANG AKU SANGAT KAN ? SO TAK PAYAH LA PANDANG memang akku sakit hati tapi tapi ko kena ingat satu perara kkalau ko buat orang 1 day allah akan bagi kau hukuman yang setimpal kkat ko allah akkan bukak aib ko pulak ko tggu la balasannye nanti .mood aku memang bengan giler YA ALLAH KAU BERIKAN LA KETENANGAN DAN KEKUATAN UNTUK AKU HADAPI SEMUA INI TERIMMA KASIH YA ALLAH KERANA MENDENGAR SETIAP LUAHAN DAN RINTIHAN HAMBAMU.

No comments:

Post a Comment