Thursday, January 2, 2014

3 .1. 2014

selamat sejahtera senua haaaaa hari ni aku harap semua mesti kena ceria k , DOUBLE WHAT???? tak nak ceria ??? ada aku kesah? lantak korang la ok ok ok pagi ni aku tak ada apa apa nak post entry baru mungkin kejap kejap lagi kot ada cerita cerita yang menarik bakal aku kongsi dengan u all semua nak nak kalau berkaitan dengan minah and rizuah so memang syok la aku nak post dan share dengan korang ... ok sebenarnya aku dah dapat accept la if they all ada hubungan yang istimewa bagai tapi yang aku tak boleh nak berapa terima kenapa minah tu nak TARIK rizuah supaya jangan baik dengan aku ???? DOUBLE WHY???? aku baik deengan rizuah tu pun sebab atas urusan kerja la tak ada kena mengena dengan soal perasaan dan hati ni sooooooo plesss dehhhhh jangan nakk buat masalah kat sini dan jangan nak fikir aku ni terhegeh hegeh kat rizuah ramai lagi lelaki lain yang boleh dicari selain rizuah DOUBLE HELLOOOO MINAH ..... kalo ko nak ambik si RIZUAH tu pun ambik la kalo ko nak kawen dengan dia pun aku tak heran tapi PERINGATAN kepada kau yer minah !!!!! if kau dah DAPAT rizuah tu ko pandai2 jaga ye if kau buat hal or lukakan hati dia I KILL YOU FIRST ok , ko dah dapat mamat yang baik pas tu ko na BUAT HAL pulak so plesss deh jangan NAK MENGADA NGADA SANGAT . ok aku blah dulu coz big bos ada bagi kerja kat aku.i must done my work first .

No comments:

Post a Comment