Monday, January 6, 2014

7 januari 2013

selamat sejahtera semua , hari ini aku blogwalking dari ofis , ok nampak gayanya rizuah hari ni layan aku ok jer tapi tak tahu la kalau kejap kejap lagi tetiba mood dia berubah serta merta , hari ni semua ketua unit meeting dengan big boss aku pun tak tahu la ape criter tapi ader la tu kot yang diorang nak pinda atau pun nak buat rancangan yang ntah ape2 kot tapi yg pasti jgn la ada gathering yg melibatkan semua staff pless dehhh aku tak nak terlibat dengan semua ni DOUBLE BOSAN , DOUBLE SUSAH dan SEBAGAINYA so kepada big boss yang dikkasihi tolong la memahami kehendak staff mu yang sorang ini ... thankks . ok aku cau dulu sebab aku tak der idea dan x der criter yang nak dikongsi bersama . dan yang pasti meeting tu memang x der berkaitan dgn aku langsung .

No comments:

Post a Comment