Wednesday, January 1, 2014

2.1.2014

selamat kembali ke sekolah adik adik ... hoooreeeyyyyy dah tahun baru rupanya dan pada tahun ini juga umo aku pun dah semakin meningkat lagi setahun woohoooo dah tua rupanya aku ni waaaaa nahi nahi nahi walaupun umo jer dah tua tapi muka aku still maintain muda k euwwww perasan girls. ok sebenarnya aku nak criter pasal ape yang terjadi dekat rumah ape perasaan aku selama ini aku pendam sorang sorang dan ape yang terjadi di ofis ... DOUBLE WHAT  ?????  ayat macam gempak jer wohoooo ...

DOUBLE OK aku sebenarnya serabut giler bila ada dekat rumah DOUBLE WHAT ???? ok ok ok aku nak criter la ni ... hurmmm sekarang ni aku rasa dekat rumah tu dah macam neraka pun ada sebabnya penghuni yang dekat rumah tu semua nya dah tak betul dan giler dan yang pasti aku sorang jer siuman mana tak nye akak aku pun dah buat hal akku inagtkan dulu bila dia dah breakk dengan BALAK dia yang dulu tu aku ingatkan dah siuman perangai dia tu, ini tak dia buat perangai la jugak adoiiiii pening betul kepala aku ... aku tak kesah la kalau korang nak fikir aku ni kolot atau ape2 pun tapi yang pasti dan penting perkara yang diorang buat tu salah di sisi agama dan di sisi pandangan masyarakat .

dan kepada along boleh tak tolong kalau along berfkiir secara matang dan berfikir secara orang tua ? along tahu tak along tu dah tua ? along tahu tak ape yang along buat tu salah? ye agirl tahu tak salah kalau berccinta dan ada boyfriend tapi perlu ke dan harus ke kalau ada perkataan BERCINTA dan ADA BOYFRIEND memng perlu ke bawa balik rumah dan tidur bersama di dalam bilik? memang perlu ke? ataupun cara orang normal bercinta memang macam tu memang perlu dan wajib bawa kerumah dan tido berdua dalam bilik . APE NI???? girl tak selesa long keadaan mcm tu memang girl tak selesa selama ni girl diam bukan kerana girl suka tapi girl diam kerana girl tak suka ... kalau dah takk TAHAN SANGAT  suruh balak along tu kumpul duit banyak banyak dan kawen baru tak der maksiat berlaku dalam rumah tu ... ok ok ok la kalau balak along tu tak der duit pun suruh jer nikah kat pejabat kadi kan senang tak susah pun tak pakai duit pun free of charge lagi so? kenapa perlu buat maksiat lagi ? sedangkan cara halal dah terbentang depan mata ... bila agirl tegur .... along cakap ape ? JANGAN SIBUK HAL AKU tapi masalahnye perkara yang ko buat tu bagus sangat ke? elok sangat ke? weiiii aku tahu aku banyak silap tapi masalahnye kalo aku buat banya silap pun aku tak boleh nak tegur ape yang ko buat ke ? aku bosan dengan semua ni memang sangat bosan dan membosankan bila laaaaa hidup aku ni nak aman dan sejahtera dan kepada along tolong la tolong la dan tolong la faham perasaan agirl sebab tu agirl suka duduk dalam bilik sebab ape? sebab supaya agirl x tengok perkara yang menyakitkan mata ... oooo ok ok ok agirl cakap ni bukan agirl cemburu atau ape ape tapi agirl tak boleh terima keadaan macam tu  ... APE KORANG TAK RASA MALU KE DENGAN DIRI KORANG ? APE KORANG MEMANG DAH LUPA KE CARA CARA HIDUP ISLAM? ye ye  aku tahu aku pun tak sempurna aku pun tak solat orang suruh solat tapi au tak solat .... itu diri aku dan aku sangat pelik dan sangat musykil kenapa dan mengapa anak anak akak aku dan dia sekali dah tak solat sekrang ni ?dulu baikk noe solat berjemaah bagai tapi sekarang ? ??? mana pergi nye semua solat tu mana perginye makmum makmum tu DAH MATI KE ? tu la dulu ko cakap aku melebih sangat dan sekrang kko BARU ADA AKAL SEMUA TERKENA DEKAT KO BALIK BARU PADAN DENGAN MUKA KO lain kali jangn cakap orang tengok diri sendiri tu dulu YESSSS memang betul aku tak solat aku degil perangai buruk tapiiiiiiii aku tak buat semua perkara buruk yang ko buat tu .... YEZZZZ memang aku naik motor dengan  lelaki pakcik tua yang selalu tolong amik dan hatar aku pergi kerja yes memang betul tapi cuba ko pergi tanya pakcik tu walaupun aku naik moto dengan dia tapi aku tak pernah letak tangan aku kat pinggang dia walaupn aku ni kategori jenis penakot naik moto tapi kalau pakcik tu yang datang ambik aku ditempat kerja atau di rumah untuk dihantar ke tempat kerja ....aku hanya pegang dan genggam hujung baju dia ataupun aku pegang besi palang yang ada dekat moto tu sahaja aku memang tak melebih sebab waqlaupun aku jahil dalam agama tapi aku masih hormat agama dan aku takot untuk buat perkara tak senonoh sebab aku malu dengan diri sendiri dah la aku ni OKU alau aku buat perkara tak senonoh memang orang pandang aku hina gila babi la so sebab tu aku tak buat perkara yang terlarang .

YANG NI PULA INSIDENT KAT OFIS
hurmmmmm siapa lagi kalau bukan sebab si RIZUAH  tu waaaaaaaaa aku tak faham la macam mana nak dekat dengan mamat tu HELLOOOOO u olsssss maksud DEKAT tu hanya untu berkawan ye bukan untuk bercinta bagai atau ape2 ok so jangan korang nak fikir yang bukan bukan aku tak suka macam tu haaaaa weiiiiii korang ada idea tak macam mana untuk mentackle dan untuk ditackle wakkakakakak GATAL kau yer nurriz hahahahah ehhhhhh hofkos la kena GATAL sikit je tau tak banyak pun hahahahah ( GATAL DEKAT DIA JER BUKAN DENGAN ORANG LAIN PUN ) ok aku nak blah dulu nnti  kalau ada criter yang akku nak kongsi aku post dalam ni lagi ye ok babyeeeeee

No comments:

Post a Comment