Sunday, March 10, 2013

Okotte

hai selamat sejahtera semua , hari ni aku blogwalking dari bilik aku , hurmmmm sejak ada laptop dan broadband ni senang aku nak bertenet di mana mana saja .pagi tadi sedang enak beradu tiba2 pintu bilik aku dikuak dari luar terdengar suara ane dengan oi bercakap mengenai Tsuika no kurasu . watashi no ane dengan persaan terujanya bercakap mengenai tsuiko no kurasu dengan watashi oi tapi malangnya wtashi oi seperti tidak berminat tentang apa yang diperkatakan oleh haha nya . sedih aku tengok  keadaan macam tu sabar la ane ko tak faham situasi yang sebenar sebab ko masih kecil so tak boleh salahkan KO . kepada watashi oi jangan la melampau sangat perangai tu sebab haha anata banyak hadapi masalah sejak kebelaangan ini oba pun banyak buat haha marah sejak kebelakangan ni so oba mintak kepada anata tolongla jaga hati haha anata baik baik . jangan sakiti hatinya oba takot nanti haha anata lari tinggalkan wareware subete bila masa tu berlaku tak ada sesiapa boleh halang haha anata untuk Saru . kepada watashi no  ane watashi minta maaf jika selama ini watashi banyak buat perkara yang tidak matang watashi tak dapat ucap secara Chokumen shite hanya di dalam blog ini watashi tulis luahan isi hati watashi . 

6 comments:

  1. takpe, kadang2 kita kena ada tempat untuk luahkan jugak kan.. :)
    p/s: nasib baik iha boleh faham tang jepun tu.. :D

    ReplyDelete
  2. hahahahha awk mmg stdy bahasa jepun ke, sy memang suka guna bahasa jepun utk tulis prkra yg Himitsu

    ReplyDelete
  3. Dono yō ni watashinoburogu o mitsukemashita ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, belajar saje2 je sbb minat.. iha terjumpa blog akak masa dok cari nihongo.. tu yg terus follow :)

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete