Thursday, March 7, 2013

KENAPA?????????????

hai semua , orang sihat ke? au sihat jer , aku rasa sedih sgt sbb skrg ni dendam org yg dah lama dndam dgn aku akhirnya berbalas juga ........... mmg seronok korang kan ? memang bagus korang kena kan orang? puas   hati ke? mcm mna rasa? best ? sampai bila korang nak kenakan aku? bukan masa dulu mmg salah korang ke? apsal skrg aku pula yg kena? lps aku x der ape2 dkt diri aku? mcm tu? korang yg buat salah ... aku yg kena adil ke mcm tu? kenapa org mcm aku yg KAU pilih utk hadapi semua cabaran ni? ape salah aku padamu YA ALLAH kenapa kau bgi aku hadapi masalah berat niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kenapa? tuhan mmg x adil dgn org mcm aku , kenapa dari kecil dulu tuhan tak cabut jer nyawa aku? kenapa aku dibiarkn hidup? kenapa? untuk merasai hidup yg sampah ni mcm tu? tuhan aku mohon padamu cabut la nyawaku , jangan kau biarkan aku hidup di dunia ini yaallah ... aku merayu padamu cabutlah nyawaku cepat , mak dengarlah rintihan saya ni saya tak sanggup hidup lagi

No comments:

Post a Comment