Wednesday, March 13, 2013

13 mac 2013

hai selamat sejahtera semua , korang sihat ke? hari terjadinya insident anak buah aku terkantoi dengan akak aku sebab dia hisap rokok hurmmmmm ( Jaakuna warai) Kao ga itchi surus elama ni au memang dah tahu dia hisap rokok tapi cuma dia tak pernah hisap depan aku al maklum la dia konon konon nya bijak mengelat tapi sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua . tu la ko selalu kena kan oba so ape salahnya sesekali kau yang terkena .... amcam rasa ? best? malu? ego jatuh mencecah bumi? hahahahah tu la lain kali pesan oba la lain kali jangan selalu hati tu nak kena kan orang  je pandang pandang sikit sikap diri tu yang memang tak sempurna mana tu kan ? so jangan la fikir anata tu lelaki konon konon nya hebat sanngat la bila sekali terkena baru ko ada akal , tak der siapa yang tolong ko untuk bela diri .... so lain kali pesanan khidmat masyarakat dari oba jangan suka pandang diri tu terlampau tinggi sedangkan diri tu tak der ape2 untuk dibanggakan , jangan suka pandang rendah pada orang dan akhir sekali kalau dah buat salah tu mengaku jer tak payah nak menipu lagi .... apsal ko tak nak mengaku dari awal? apsal ?jatuh maruah ? jatuh ego? konon nampak bodoh? tak payah cakap pun oba dah tahu ko memang bodoh tak payah la nak tunjuk diri tu hebat sangat tak payah nak ego kalo diri tu makan pakai pun ibu ko yang tanggong  lagi . macam oba tak per sebab  oba ni memang tanggungjawab adik beradik oba sebab oba perempuan selagi oba belum berkawen diorang perlu tanggung oba lagi sebab tu dah memang tanggungjawab diorang so x salah la kan ? kalau oba mintak ape2 dengan adik beradik oba sebab bukan oba mintak dengan ko pun so tak payah nak sibuk  hal oba OK .hurmmmm dekat sini la aku luah persaan aku sebab untuk tenangkan hati aku yang serabut dan murung ni.  aku bukan tak nak luahkan dekat orang tapi aku tak percaya pada orang sebab diorang ada mulut so diorang boleh ckp ape yang diorang nak dalam erti kata lain diorang memang tak boleh dipercayai dan tak boleh simpan rahsia, so kalau tulis dalam blog walaupun orang lain boleh baca tapi ramai yang tak kenal aku so aku boleh luah ape jer yang aku suka .walaupun aku dah lama berblog sejak baru baru ni jer aku start berblowalking balik sebab aku tak der kawan untuk luahkan ape yang aku rasa, so tempat yang paling selamat adalah tulis dalam blog hurmmm nampak gayanya lepas ni banyak la aku update entry dalam blog ni erkkk hihihihi tak pe tulis luahan perasaan dekat sini best tak der siapa nak marah boleh membebel sorang sorang . ok la u cau duluuuuuuu babayeeeeee  

No comments:

Post a Comment