Tuesday, November 13, 2012

mengenali seseorang

hai allllsss ...... ape kabar sume ? korang sihat ke ? dah lama sungguh aku tak tulis entry dalam blog ni almaklum la sibuk memanjang jer hehehe sebenarnya susah na tulis kalo idea ta muncul tapi bukan idea tak muncul idea tu banyak tapi susah nak diterjemahkan melalui ayat . so tu yang my blog kesayangan tersadai tanpa sentuhan lembut dari jari jemariku yang runcing ni .... ok la au sebenarnya nak tulis mengenai seseorang yang aku baru kenali dan berkawan sekarang .... ok orangnya baik jugak la , memahami , kelakar ok la aku berawan dengan dia setakat ni .... hurmmmm ape????? macam mana kenal ? oooo itu rahsia yer aku belom bersedia lagi nak criter mengenai detik pertemuan kami . aku suka berkawan dengan dia sebab kami banyak persamaan dari cara tulis  msg , kegemaran , hobi , beentuk muka ,so  memang sangat ok untuk berkawan dengan dia buat masa ni . ok la aku tetiba x der idea untuk tulis pula nanti aku post entry baru dulu ok .

No comments:

Post a Comment