Tuesday, November 13, 2012

budak2 exam

selamat sejahtera kepada semua para readers n bloggers . sekarang ni aku blogwalking dari library tempat aku blajar haiiiii boring la pula sebab hari ni merupakan hri exam untuk plajar kat sini kecuali aku tak trlibat dengan exam tu . waaaaaa bosan tahap gaban siot ..... nasib baik la aku ada laptop waaaaa maju setapak nurriz chayyokk hahahaha sekarang ni dah ada laptop sendiri so senang la aku nak berblogwalking dari mana mana tempat yang aku pergi dan bila bila masa sahaja oooo my laptop hahahahah .

ok ala ala gedikk la pula sory k aku bukan gedik tapi cute jer hahahahahah... (perasan betul la) ok ok sebenarnya aku boring tahap gaban giler kat library ni tu la aku merapu tak hengat dunia niiii ..... ok la aku cau dulu 
 

No comments:

Post a Comment