Tuesday, November 9, 2010

berjumpa dengan seseorang

hai selamat pagi semua korang sihat ke? hari yang ditunggu sudah tiba .......... knape? coz ptg ni sampai jugak hajat aku nak jumpa dengan pakcik baru tu hai susah giler nak bercakap dengan dia hurmmmm pagi tadi pun aku just calll untuk confirm kan balik pasal appointment yang we all dah buat minggu lepas harap harap kejap lagi semua nyer berjalan lancar x der la aral yang melintang lagi penat siottttttttt ape2 hal pun aku terpaksa jugak selesaikan hal aku ni .

pagi tadi aku lapar giler siot coz x breakfast , memang ader breakfast kat cafe tp tadi aku tak ambik coz mkn lontong aku x suka sangat makan tu .ari ni dpt elaun yeyeyeye tapi minggu ni aku nak balik kg dah hurmmmmm x dpt jugak aku nak jumpa kak long sori yer kak nanti kalo ader masa kita wat appointment baru k .

aku tringin sangt nak makan kek coklat ala yang kek hepi besday tu sedap giler siot tu la aku x sabar nak dapat elaun coz aku nak beli kek tu & nak makan aku dah lama x mengidam cam ni tapi kali ni aku tringin sangt nak makan .sebenarnye aku boring ni sambil menunggu waktu untuk jumpa dengan PAKCIK baru tu sempat la jugak aku menulis dalam blog ni .

esok aku ader exam kat shah alam subjek matematik siot aku takot ar takot tak leh wat tp aper yg lecture aku ajar insya allah aku bleh ingat harap2 masa yng diperuntukkan esok dapat la aku jawab semua sebelum masa tamat .

No comments:

Post a Comment