Monday, November 1, 2010

aku malas study

hai korang sume sihat ke? aku? x sihat sangat la coz sakit perut ni ....... uhhhhhhh seksanya hidup ku , hurmmmmmm aku runsing la coz aku malas nak study .................. nape ekkkkkkk? bosan nyer aku xder mood nak study malam jer aku trus tido pada hal malam masih muda tapi mata aku ni ngantok sakan hurmmmmmm sebenarnye ari ni x der ape yang menarik cuma tadi aku wat tersalah no kat PAKCIK baru tu padalah aku memang nak call dia pasal ader la hal sket yang aku musykil kan hurmmmmm PAKCIK baru tu pun macam nak x nak cakap jer time TU bengang giler aku................. memang hrus aku naik angin tapi '' gua diam gua relaks gua layan dier elok2 ni tapi dalam hati terbakar bebb cam nak sembur jer PAKCIK tu poyo giler dah la orang baru x nak dgr pulak orang lama cakap cam bebagus jer yang memang sedia tak bagus tu eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nyampahhhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment