Tuesday, January 31, 2012

kembali ke bangi

hai selamat sejahtera semua , korang sihat ke ? aku dah sihat walaupun angin angin batuk masih ada lagi tapi still ok lagi sooo hurmmm semalam selamat la sudah hari orientation di tempat aku belajar tapi tahun ni agak unik sikit bg aku kerana aku hanya berorientasi hanya beberapa hari sahaja ini disebabkan aku pulang bercuti agak lama sikit berbanding tahun dulu so nak atau tak suka atau tak jemu atau tak aku terpaksa join us la kan .

ok ...... kalo dah namanya balik bangi confirm la disebabkan my class dah start kalo x confirm aku masih di kg halaman ku yang tercinta huhuhuhu ooooook sebenarnya aku nak cerita mengenai kehidupan aku di bangi ni untuk tahun ni so far agak berjalan lancar jugak la life kat sini but still lagi rasa macam ada yang tak kena tapi aku tak tahu la apa yang tak kena hushhhhhh confiusnya rasa macam boring pulak awal tahun ni tapi apa apa pun kepala hotak aku dah sakit kepala untuk mengadap assignemt yang agak agak banyak walaupundua jer aku ambik paper sem ni tapi kalo dah nama assignment dua pun dah kira banyak but biasalah dah bergelar mahasiswi macam aku confirm la kena bergelumang dengan assignment n exam bagai ok la aku cau dulu babai .......

No comments:

Post a Comment