Tuesday, February 8, 2011

aku tak der mood

hai! kengkawan korang sihat ke? aku rasa cam tak keruan jer coz knape? sebab aku dalam mood yang sedih sekarang ni aku tak tau sama ada keputusan yang aku buat ni betul atau tidak aku dah tanya banyak pendapat tapi semuanya memberikan jawapan yang sama . tapi persoalannya sekarang u all faham tak keadaan aku ni ? aku ni dah la kurang pandai macam mana aku nak go on ? macam mana aku nak bertahan ? aku pun tak tau cam ner caranya nak buat ? ape yang harus aku buat ? aku malu dengan sume orang yang terlibat dalam perkara ni . u all tengok aku gembira aku sedih tapi u all tak tau hati aku yang sebenar u all tak pernah nak selami hati aku tak der sape yang tau masalah aku ? sebab ape ? sebab aku tak percaya pada orang ? knape ? sebab aku tak nak orang tau kelemahan aku ? nanti diorang akan gunakan kelemahan aku untuk kuasai aku itu yang aku tak suka itu yang aku tak nak .

aku tak tau cam ner nak buat assignment ni ? aku tak faham nak wat cam ner ? aku blurrr aku buntu aku pening arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment